Мій сайт

Меню сайту
Категорії розділу
Мої статті [3]
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 1
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Статті

Всього матеріалів в каталозі: 3
Показано матеріалів: 1-3

Самостійна робота як шлях розвитку пізнавальної активності учнів на уроках літератури

Мої статті | Переглядів: 1796 | Додав: Helen | Дата: 31.01.2015 | Коментарі (0)

Робота над удосконаленням навички читання.

Мої статті | Переглядів: 2622 | Додав: Helen | Дата: 31.01.2015 | Коментарі (0)

Головний екзаменатор наших учнів – це життя. Наскільки вони будуть адаптованими до соціального середовища, здатними оперативно приймати правильне рішення в нестандартних ситуаціях, вмітимуть аналізувати й контролювати власну діяльність, залежить насамперед від школи. Метою навчально – виховного процесу на сучасному етапі є  формування таких рис особистості, як прагнення до духовної і фізичної досконалості, здатність до творчості, свідомого вибору, самоорганізації, цілеспрямованості, вміння спілкуватися з різними людьми у різних життєвих ситуаціях. Продуктом школи є людина, особистість, тож наше завдання складається у тому, щоб створити умови для розвитку і самореалізації учнів, задоволення його запитів і потреб, засвоєння знань і умінь, розвиток потреби постійно поповнювати знання протягом життя, виховання для життя в цивілізованому суспільстві.

Компетентність – це оволодіння знаннями і досвідом настільки, щоб уміти розмірковувати про що – небудь, висловлювати свою думку і діяти. Кожен навчальний предмет має безмежний потенціал для розвитку основних компетентностей учнів. Які ж шляхи формування основних компетенцій учнів на уроках української філології?

 

Соціальна компетентність

 

( виховання активної у суспільстві особистості, що вміє

 приймати рішення, робити свідомий вибір, брати

відповідальність, спрацювати у команді, адаптуватися до

змін у суспільстві):

  1. Стимулювання діалогічного спілкування з різних соціальних тем

( «У бібліотеці», «На співбесіді з роботодавцем», «У транспорті»тощо);

  1. Написання творів типу «Якби я був директором школи…»,

     « Як я міг би змінити країну на краще…»;

  1. Інсценізація  уривків з соціальних драматичних творів ( «Хазяїн»

І.Карпенко – Карого, «Хіба ревуть воли..?П.Мирного);

             4. Залучення учнів до шефської роботи ( проведення екскурсій для

                 молодших школярів, літературних свят);

  1. Проведення елементів тренінгу соціальної активності ( «Чи знаю я

свої права?», « Здоровий спосіб життя»);

  1. Формування засобами предмета патріотичних почуттів, поваги до

історії, традицій народу, рідної мови та державних символів.

 

 

 

 

Мої статті | Переглядів: 325 | Додав: Helen | Дата: 31.01.2015 | Коментарі (0)

Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту
  • Create a free website
  • uCoz Community
  • uCoz Textbook
  • Video Tutorials
  • Official Templates Store
  • Best Websites Examples

  • Copyright MyCorp © 2025
    Конструктор сайтів - uCoz