Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
Залізо іржавіє, не знаходячи собі застосування,
стояча вода гниє або замерзає на холоді, а розум
людини, не знаходячи собі застосування, просто хиріє.
Леонардо да Вінчі
Здібні, талановиті люди в будь – якому суспільстві є його «локомотивом». Їхніми інтелектуальними зусиллями забезпечується прогрес суспільства, плодами якого користуються усі. У шкільному віці виявляється 25% обдарованих дітей, проте й ці надзвичайні здібності можуть поступово згасати від неправильного навчання і виховання. Часто обдарованих дітей називають «вундеркіндами», їх запрошують навчатися до навчальних закладів нового типу ( ліцеїв, гімназій. Колегіумів). Але найчастіше це не обдаровані, а просто відповідальні, успішні учні, які завдяки силі волі, організованості, сприятливих для розвитку соціальних умов мають високі результати у навчанні
...
Читати далі »
Переглядів:
526
|
Додав:
Helen
|
Дата:
31.01.2015
|
|
Що таке “інтеракція” і навіщо вона потрібна у навчанні
Повноцінними є тільки ті
знання, які дитина здобула
власною активністю.
Йоганн Песталоцці
Модернізація навчально-виховного процесу на сучасному етапі сприяє формуванню та розвитку творчої особистості, спроможної повноцінно реалізуватись в житті. Одним із кроків підвищення ефективності уроку рідної мови є впровадження разом із традиційними методами навчання інтерактивних технологій навчання. Ефективними вважають уроки української мови з використання інтерактивних технологій навчання, які активізують процес особистісно-зорієнтованого навчання й унеможливлюють домінування одного учасника навчального процесу над іншим.
Уроки української мови, як інтегровані заняття
...
Читати далі »
Переглядів:
1399
|
Додав:
Helen
|
Дата:
31.01.2015
|
|
ФОРМУВАННЯ САМООСВІТНЬОЇ
КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ
Всіляка справжня освіта здобувається шляхом самоосвіти… Все, що робиш і чого досягаєш самостійно, за своєю волею і бажанням,– залишається в голові найміцніше.
М. Рубакін
Основна мета і результат навчальної діяльності – засвоєння наукових знань і вмінь щодо їх практичного використання. Знання можуть бути засвоєними лише в процесі пізнавальної активності самого учня за умови оволодіння ним певними уміннями. Пізнавальна активність виявляється в потребі й умінні людини самостійно мислити, у здатності орієнтуватися в новій ситуації, самій бачити проблеми, завдання та знаходити
...
Читати далі »
Переглядів:
2752
|
Додав:
Helen
|
Дата:
31.01.2015
|
| |
Календар |
« Липень 2025 » |
Пн |
Вт |
Ср |
Чт |
Пт |
Сб |
Нд |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|